Zelfs deze eindeloze reis komt ten einde

16 maart 2018 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

We ontbijten wederom in het gezellig restaurantje bij de haven van Auckland. Daarna inpakken en wegwezen. De reis naar het vliegveld door het drukke Auckland loopt voorspoedig. Tot onze verbazing worden we op het vliegveld als we uit de wagen stappen meteen bij onze naam aangesproken door een man die onze huurauto gaat checken op schade. Alles was gelukkig in orde! Daarna de koffers afgeven en door de security. We vliegen pas om twaalf uur, dus tijd zat om ons te vervelen😊. De eerste vlucht van 11 uur lang gaat naar HongKong. Daar wachten we drie uur en dan gaat het door naar Amsterdam. Dit is ook weer ruim 11 uur. Alles loopt volgens plan. We vliegen o.a. in het donker over Moskou, waar we heel veel lichtjes van de stad ontwaren. Om zes uur 's ochtends landen we op Schiphol en gaan per taxi naar huis. Om half 8 steken we de sleutel in het slot. Onze huisoppas heeft het huis keurig achtergelaten en zelfs een bos tulpen neergezet. Gezellige thuiskomst dus! Het is moeilijk voor te stellen dat onze fantastisch mooie reis nu ten einde is, maar het is toch echt zo. De komende tijd laten we alles maar eens goed bezinken, maar nu eerst uitpakken en de was aanzetten!

1. Joke de Swart:
    16 maart 2018
    Welkom thuis, en nu alles laten bezinken. Bedankt voor de mooie foto’s en verhalen.
  2. Jeanette:
    16 maart 2018
    Fijn dat jullie er weer veilig zijn. Nu lekker na genieten!
  3. Els Immink:
    16 maart 2018
    Jullie hebben prachtige herinneringen gemaakt! Kunnen jullie vàst heel lang op teren. Nu... Herstellen van een jetlag?
  4. Tanja:
    Welkom thuis!
  5. Matthieu:
    16 maart 2018
    Uiteindelijk zit het er toch weer snel op. Nu eerst maar eens goed uitrusten van de lange terugreis. Ik hoop je binnenkort weer te spreken!
  6. Toos:
    Ha Lenneke en Peter,
    Goed dat jullie veilig thuis zijn. Ik houd me aanbevolen voor het volgende reisverslag. Ik kom dit jaar niet verder dan Zeewolde. Dus op die van mij is het nog lang wachten....
  7. Patricia:
    Welkom thuis
  8. Nathalie:
    16 maart 2018
    Welkom thuis!! Dank jullie wel voor de verslagen en foto's van jullie prachtige reis.
  9. Sandra:
    16 maart 2018
    Ik heb genoten van jullie verhalen en de foto's! Geniet van alle mooie herinneringen en lekker bijkomen.
  10. Wim Rottier:
    16 maart 2018
    Genoten van jullie reis, ook goed dat jullie weer veilig terug zijn. we horen de (overige) verhalen gauw in de kantine!!! TOT GAUW
  11. Ronald van der Steen:
    Ha Peter en Lenneke,

welkom terug in Nederland waar we ondertussen het ene koude record na het andere breken. Het weer heeft zelf even een rondje terug gemaakt zodat jullie ook nog van het winterweer kunnen genieten. Je zou maar eens een seizoen overslaan :-).
    We hebben met veel plezier jullie reisverslagen gelezen en van jullie foto's genoten. Buitengewoon inspirerend en wat een prachtig land is Nieuw-Zeeland.
    We hopen dat jullie nog even nagenieten en succes met terugwennen!
    Groet, Ronald en Wieke.
  12. Roos:
    17 maart 2018
    Welkom thuis in ons koude kikkerlandje! Even omschakelen, maar de reis hebben jullie in the pocket!
  13. José Boerma:
    18 maart 2018
    Jammer dat het voorbíj is. Het was leuk de verslagen te lezen en foto’s te zien. Maar goed en gezond weer thuis met zoveel mooie herinneringen zal ook goed voelen.
  14. Peter:
    18 maart 2018
    Iedereen dank voor alle leuke reacties! En fijn dat jullie met ons hebben meegereisd!