Welkom op onze reisblog!

21 januari 2018 - Soest, Nederland

Welkom op onze reisblog bij Reislogger! We gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis naar Hong Kong en Nieuw Zeeland. We vertrekken op 5 februari. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

Hartelijke groet en veel leesplezier!

Lenneke en Peter

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Reislogger:
    18 december 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Edan:
    22 januari 2018
    Leuk Peter en Lenneke, ik ben benieuwd, en alvast een goede reis!
  3. Joke de Swart:
    22 januari 2018
    Ik wens jullie een hele fijne en mooie reis. Hans en ik hebben in 2018 4 weken mogen rondreizen in Nieuw Zeeland. Wij zijn begonnen op het noorder eiland en geeindigd op het zuider eiland. Daarna zijn wij door gevlogen voor een korte vakantie op Fidji. Het was een onvergetelijke reis. Jullie heel veel plezier.
  4. Tanja:
    22 januari 2018
    Lijkt me fantastische reis dus als ik via de mailinglijst een klein stukje mee kan reizen?! Heeeeeeerlijk
  5. Koen v E.:
    22 januari 2018
    Ik verheug me op jullie verhalen en ga jullie uiteraard volgen. Heerlijk om een een deel van jullie reis "op nieuw te beleven" (zie http://koenenwim.reismee.nl/reisverhaal/44656/hong-kong-en-macau/ en verder) , maar een groot deel is ook helemaal nieuw voor ons! Ga er intens van genieten!
  6. Susanne:
    22 januari 2018
    Heel veel plezier! Ben erg benieuwd naar jullie verhalen en foto's!
  7. Patricia:
    22 januari 2018
    Kijk uit naar jullie verhalen! Heel veel plezier, alvast goede reis!
  8. Evelyn Westhof:
    22 januari 2018
    Wat leuk zeg! Hong Kong staat ook nog op mijn lijstje. Ben benieuwd naar jullie verhalen. Heel veel plezier!
  9. John zimmermann:
    22 januari 2018
    Benieuwd naar jullie ervaringen - geniet ervan!
  10. Irma Karssen:
    23 januari 2018
    Heel veel plezier, ben benieuwd naar jullie reisverhalen
  11. Wilma Vodde:
    30 januari 2018
    heel veel plezier en ik kijk uit naar jullie verhalen
  12. Diana Rubini:
    5 februari 2018
    Have fun en plezier.
  13. Martin & Marianne:
    5 februari 2018
    Have a great and save journey!!